Uvjeti kupovine i korištenja web stranice globero.hr

Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate ove uvjete kupovine i korištenja web stranice (dalje: Opći uvjeti), a prije kupovine na web stranici http://globero.hr. Prihvaćanjem Općih uvjeta izjavljujete da ste se upoznali, razumjeli i suglasili s našim Uvjetima kupovine i korištenja web stranice, te da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima. Ukoliko niste suglasni s Općim uvjetima, molimo Vas da ne koristite ove stranice.

Web stranica http://globero.hr/ u vlasništvu je trgovačkog društva GLOBERO FURNITURE d.o.o. (u daljnjem tekstu: GLOBERO FURNITURE)

Kontakt

GLOBERO FURNITURE društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu
23274 Lukoran
Šetalište Sv. Ante 6
E-mail: [email protected]
Telefon: +385 (0)99 4777-611

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: GLOBERO FURNITURE društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu

Skraćen naziv: GLOBERO FURNITURE d.o.o.

Sjedište: 23274 Lukoran, Šetalište Sv. Ante 6

Adresa ureda: 23274 Lukoran, Šetalište Sv. Ante 6

Upisano u sudski registar Trgovački sud u Zadru, MBS: 110093115

Poslovna banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d., IBAN: HR1324020061100939415, SWIFT: ESBCHR22
OIB: 56178934265
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna

Osobe ovlaštene za zastupanje:
Zsuzsa Biró – direktor
Nina Klarin – prokurist

Broj telefona: +385994777611

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.globero.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.globero.hr

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.globero.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem internet stranice www.globero.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj web stranice www.globero.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.globero.hr. GLOBERO FURNITURE d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na internet stranicama GLOBERO FURNITURE d.o.o., www. globero.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Uvjete korištenja te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. GLOBERO FURNITURE d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe.

U slučaju da GLOBERO FURNITURE d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik GLOBERO FURNITURE d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Narudžbu proizvoda možete obaviti nakon registracije na www.globero.hr klikom na poveznicu „Moj profil“ te klikom na „Registriraj se“ i ispunjavanjem obrasca za registraciju. Ako ste već registrirani, u svoj korisnički račun se ulazi klikom na poveznicu „Moj profil“ te upisom e-mail adrese i lozinke te klikom na „Prijava“.

Pretraživanje proizvoda

Pretraživanje proizvoda je moguće na način da kliknete na određeni proizvod koji Vas zanima i pročitate dostupan opis proizvoda kako bi mogli samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod Vašim potrebama. Proizvode birate iz kataloga proizvoda na webshopu www.globero.hr, koji je uređen prema vrstama proizvoda. Najjednostavniji oblik pretrage jest putem tražilice na način da upišete traženi pojam te odaberete opciju „Traži“. Nakon odabira preferiranog rezultata pretraživanja, upoznajete se sa sadržajem stranice pojedinog proizvoda na kojoj su jasno istaknuti svi potrebni detalji koji uključuju: naziv, opis, cijenu s uključenim PDV-om, cijenu dostave i slično. Ukoliko se odlučite za kupovinu određenog proizvoda i usluga nakon temeljitog upoznavanja sa sadržajem stranice na kojoj je GLOBERO FURNITURE d.o.o. navela sve detalje o istom, odabirete opciju „Dodaj u košaricu“.

Košarica

Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda i usluga, odabirete opciju „Košarica“ u gornjem desnom kutu stranice www.globero.hr. U tom trenutku prikazuje Vam se cjelokupan sadržaj košarice. Tamo možete pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode ili usluge te regulirati njihovu količinu. U trenutku kada ste zadovoljni konačnim sadržajem svoje Košarice za kupovinu, odabirete opciju „Odabir dostave“ kako bi nastavili proces kupovine.

Dostava

Dostava je BESPLATNA za sve proizvode, neovisno o cijeni narudžbe. U ovom koraku unosite podatke za dostavu. Polja označena crvenom zvjezdicom su obavezna. GLOBERO FURNITURE d.o.o. dostavu vrši isključivo na području Republike Hrvatske putem renomiranih dostavnih službi. Nakon unošenja svih potrebnih podataka, odabirete opciju „Odabir plaćanja“.

Plaćanje

Opis postoji u „Načini plaćanja“.

Konačni pregled

Ovaj konačni korak u procesu internet kupovine predstavlja mjesto na kojemu možete pregledati sve unesene detalje o opcijama plaćanja, dostave, sadržaju košarice, ukupnoj vrijednosti i slično, prije nego iste konačno odobrite. Ukoliko neki od podataka eventualno nije točno unesen, korištenjem opcije „BACK“ možete se vratiti na korak gdje ste iste unijeli i izmijeniti ih. Nakon što se detaljnom provjerom uvjerite da su svi uneseni podaci točni odabirete opciju „Naruči“. Klikom na ikonu „Naruči“ završili ste proces odabira proizvoda. Nakon što izvršite narudžbu, prodavatelj će na Vašu adresu e-pošte poslati Uvjete korištenja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je Vaša narudžba zaprimljena i u procesu obrade.

Ukoliko je došlo do greške prilikom elektroničkog procesiranja narudžbe, Korisniku se prikazuje poruka „Narudžba nije uspjela“. U navedenom slučaju narudžba se ne smatra izvršenom.

Vezano za bilo koji upit možete kontaktirati korisničku podršku GLOBERO FURNITURE d.o.o. putem telefona na broj: +385 (0)99 4777 611 od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili putem e-pošte na adresu: [email protected]

Ukoliko niste primili naručene proizvode koje ste platili u ugovorenom roku dostave molimo da obavijestite GLOBERO FURNITURE d.o.o. o istom na adresu e-pošte: [email protected]

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Odabir načina plaćanja

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe.

Plaćanje proizvoda moguće je izvršiti :

  • plaćanjem prilikom preuzimanja/primitka pošiljke (pouzećem)
  • direktnom bankovnom doznakom
  • putem Pay Way sustava online plaćanja

Detaljnije upute o načinu i vrstama plaćanja možete pronaći ovdje:

1. Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja/primitka pošiljke dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja/primitka istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini.

2. Plaćanje bankovnom doznakom

Plaćanje bankovnom doznakom vrši se na temelju obračuna koji Vam šaljemo na Vašu mail adresu. Isporuka se vrši nakon što je uplata kupovne cijene iz obračuna pripisana u ukupnom iznosu na naš bankovni račun.

3. Plaćanje putem Pay Way sustava plaćanja

Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama u sustavu PayWay, autorizacija plaćanja vrši se automatski. GLOBERO FURNITURE d.o.o. snosi sve manipulativne troškove autorizacije kreditne/debitne kartice korisnika. U slučaju neuspješne autorizacije plaćanja postupak kupovine se prekida. Kupac je odgovoran za ispravnost podataka koji su navedeni korištenjem webshop usluge.

Izdavanje R1 računa

Moguće je izdavanje R1 računa za sve oblike plaćanja. Podatke za izradu R1 računa ispunjavate prilikom odabira načina plaćanja i potrebno je ispuniti polja ‘Poduzeće’ i ‘OIB’. Zbog zakonskih propisa GLOBERO FURNITURE d.o.o. nije u mogućnosti naknadno izdavati R1 račune, stoga Vas molimo da obavezno obratite pažnju jeste li unijeli sve tražene podatke.

Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku preuzimanja novca od strane kurirske službe ili u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražena u hrvatskim kunama (HRK). Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj kuna, te kupac plaća trošak konverzije valuta.

DOSTAVA

GLOBERO FURNITURE d.o.o. dostavu vrši unutar Republike Hrvatske.

Izvršavanje dostave

Dostavu vrši GLOBERO FURNITURE d.o.o. putem svojih djelatnika, ovisno o veličini, odnosno količini naručenih proizvoda. Također, dostava se vrši i angažiranjem renomiranih kurirskih službi. Manji proizvodi dostavljaju se putem kurirske službe GLS (General Logistics Systems Croatia d.o.o.) i DPD (DPD Croatia d.o.o.). Za dostavu većih proizvoda koristimo se uslugama tvrtke LAGERMAX (LAGERMAX AED Croatia, d.o.o.).

Dostava je BESPLATNA, a vrši se na prag kućne ili poslovne adrese.

Isporuka kupcu

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.

Cijene dostave

Dostava je besplatna za sve ponuđene proizvode, neovisno o cijeni narudžbe.

Primitak pošiljke

Svojim potpisom pri preuzimanju potvrđujete da ste preuzeli paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što preuzmete paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Odbijanje preuzimanja

Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Praćenje puta pošiljke

Dostavna služba putem elektronske usluge omogućava praćenje puta pošiljke. Usluga praćenja puta pošiljke omogućuje pošiljatelju i primatelju da u svakom trenutku dobiju relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

OPĆE INFORMACIJE

Korisnici stranice www.globero.hr su dužni pročitati Uvjete korištenja prije narudžbe proizvoda klikom na ikonu „Naruči“.
Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu GLOBERO FURNITURE d.o.o.

GLOBERO FURNITURE d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. GLOBERO FURNITURE d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranice. GLOBERO FURNITURE d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. GLOBERO FURNITURE d.o.o. ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.globero.hr.

GLOBERO FURNITURE d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete korištenja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.globero.hr. Obvezujući su Uvjeti korištenja dostavljeni e-poštom u PDF obliku.

GLOBERO FURNITURE d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. GLOBERO FURNITURE d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Uvjeta korištenja i pozitivnih propisa.

MATERIJALNI NEDOSTACI

GLOBERO FURNITURE d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  2. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  3. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  4. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
  5. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  6. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  1. uklanjanje nedostatka,
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  3. sniženje cijene

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu sjedišta ili elektroničkom poštom na adresu: [email protected], u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u Prilogu ovih Uvjeta korištenja.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora:

Za GLOBERO FURNITURE d.o.o., Šetalište Sv. Ante 6, 23274 Lukoran, mail: [email protected], +385 (0)99 4777-611

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Potrošač je dužan izvršiti povrat robe na adresu: LAGERMAX AED CROATIA d.o.o., za GLOBERO FURNITURE d.o.o., Škrljevo, Kukuljanovo 410, 51223, Rijeka.
Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke

10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Izvršenje povrata proizvoda

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac je dužan proizvod koji vraća vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Kupac je proizvode dužan vratiti o svom trošku na adresu: LAGERMAX AED CROATIA d.o.o., za GLOBERO FURNITURE d.o.o., Škrljevo, Kukuljanovo 410, 51223, Rijeka

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem elektroničke pošte na [email protected] ili poštom na adresu sjedišta.

Kako bi potrošaču GLOBERO FURNITURE d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.

Odgovor na prigovor potrošača GLOBERO FURNITURE d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Uvjetima korištenja i Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju eventualnog spora GLOBERO FURNITURE d.o.o. i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

PRAVNE OSOBE

Kada proizvode na web stranici www.globero.hr naručujete kao pravna osoba ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.